iPhonie fett inte coolt.

Jag kan icke leva. Min kära mobil, som btw är krossad på både fram och baksida, har levt klart sitt korta liv som iPhone och finns numera i mobilhimlen bland alla gamla Nokior. Eller, skärmen är liksom bara svart. Så man kanske kan säga att den ligger i koma. Eller på uppvaket. Yeahyeah, jag har iallafall ingen mobil och det gör mig väldigt ledsen. Knasigt hur beroende man kan bli av en mobil, har varit utan min en dag och har redan fått problem med grupp6 och andra personer som ville talk 2 me. Wieeerd...


Kommentarer
Postat av: hedda

rip :(

2011-10-30 @ 20:58:54
Postat av: Sarah Carlsten

Hoppas du får en bra dag! :)

2011-10-31 @ 09:11:59
URL: http://sarahcarlsten.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0