She kiss you with the mouth she gave me head with

Har inget kult att skriva så jag snor Emmas lista. Heh.

Nämn något som gjorde dig glad igår.
Inget egentligen. Typ att jag slutade 11 så jag kunde gå hem och sova.
Vad gjorde du kl 08 i morse?
Vaknade typ. Älskar att somna kl 21 och vakna astidigt på en lördag :PPP xD Eller....
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Kommer faktiskt inte ihåg.
Det sista du sa högt?
"You can't polish a turd" HAHAHA <3 Mitt favorituttryck!
Det senaste någon sa till dig:
"Skratta inte så högt"
Vad har du druckit idag?
Té, julmust och vatten.
Vad var det senaste du åt?
Godis. Det var äckligt :(
Vad var det senaste du köpte?
Ett par shorts.
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brrrrrrun.
Vad är det för väder hos dig nu?
Fuckin' freezing och kolsvart.
Godaste glassmaken?
Svartvinbärssorbet <3
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Men lololololollloolloool. Tror på avsky vid första ögonkastet.
Sover du tungt?
Haha nej. Vaknar typ om nån andas. I Kina.
Drömmer du mardrömmar?
All the fucking time. Har vaknat sjukt många gånger av att jag har tryckt in mina naglar så hårt jag kan i handflatan. Suppressed anger much? Vet inte om det har med mardrömmarna att göra men var tvungen att klippa av naglarna tillslut i alla fall :(
Trivs du med ditt jobb?
Ain't got one.
Favoritklädsel?
Typ tights och tjocktröja/flanellskjorta. Har bara mjukiskläder nuförtiden. Orkar verkligen inte ens anstränga mig. Har inte ens bh längre. Så skönt <3
Favoritlåt just nu?
The Spins - Mac Miller när jag låtsas att det blir sommar imorgon och vill tagga livet lite. Song to the Siren - This Mortal Coil när jag vill øøøøøeeh.
Vad ser du om du tittar till höger?
Ett gratisex med Shea Body Butter, ett glas med is och helvetessängen.
Vad gör dig glad just nu?
Inget.
Vad ska du göra härnäst?
Kolla klart på Blue Velvet kanske.
Höger el vänsterhänt?
Höger.
Humör just nu?
Truttiiizzzz och wäähh.
Favoritgodis?
Inget.
Kläder just nu?
Vargtröja och tights. Hipstah.
Sommarplaner?
Fehztiwal och typ glida runt, käka svamp, vara zombie.
Hur många kuddar sover du med?
2.
Spelar du ngt instrument?
I wish :(
Morgon eller nattmänniska?
Beror på.
Vad är viktigast för dig?
Svår fråga. Vill skriva värsta grejen om hur viktigt djurs välmående är för mig men pallar ej just nu. Nån gång kommer ett mer välplanerat inlägg om det! Blir så ledsen av att så många människor är dumma i huvudet. (Ja, tycker det på riktigt)
Är du kittlig?
Yes.
Snarkar du?
Inte vad jag vet.
Stjärntecken?
Aquarius, aquaaaariiiuuuusss, AAAAAAAAQUAAARIIUUSSSSS. (Trodde inte alla New Age-hippies att vi gick in i vattumannens tidsålder efter 11/11 -11 förresten? Fett.)
Äckligaste insekten?
Vill skriva spindel men det är ju ingen insekt. Har ju åtta ben och inte sex :PPP
Stökigt el välstädat?
Bajs.
Vad längtar du mest efter just nu?
Döden xD
PS. Min filosofilärare frågade mig om jag hade massa ny energi eller whatever efter lovet. Jag ba "Nä" han ba "Varje dag är ju en dag närmre döden". Fattade ingenting. Skulle det vara ett peptalk eller?

Kommentarer
Postat av: emelie

aaaAAAH juste! spindel har åtta ben haha det visste jag ju! ville bara säga det xP

2011-11-13 @ 19:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0