Eyebrows and hair like a butterpackage

Har varit ledig i två dagar, typ suttit hemma och kollat Project runway och Gossip Girl. Vilket liv. Har även försökt få till mina ögonbryn som jag vill att dom ska se ut. Av någon anledning började jag noppa bort typ... hela ögonbrynen, och dom är så jäkla ljusa längst ut så nu ser det ut som jag bara har ögonbryn längst in. Så fint. Har därför bestämt mig för att icke röra pincetten på en månad så mina brows can recover och kanske bli fina tillslut.

Har inte heller orkat tvätta håret, för jag ska ändå rida alla dom här dagarna. Och om jag inte går utanför dörren spelar det ju ingen rooooll, hehe äcklig b-rud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0