eh. ja. hedda vill säga hej igen och lite mer men har typ fortfarande inget kul att skriva direkt så hon langar en lite töntig lista som ju liksom är något iallafall.

Hundra sanningar om mig.
SENASTE:
Dryck: te
Telefonsamtalet: Emelie
SMS: Emelie
Sång du lyssnade på: Lyssnar just nu på My ship isn't pretty
Gången du grät: idag hehe.
HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Dejtat som i gå på dejt eller dejtat som i ha förhållande? Har iofs inte gjort något två gånger haha.
Har någon varit otrogen mot dig: näe!!
Varit kär: Vet inte riktigt hehe.
Förlorat någon: någon? ja.
Varit deprimerad: Nej.
Varit så trött att du somnat sittandes: eh såklart :S
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
1: Blå (mest av gammal vana dock, har liksom alltid varit och vill ej ändra detta faktum just nu!!)
2: Röd
3: Svart kanske
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Nä.
Skrattat så att du har börjat gråta: Jaa!
Träffat någon som förändrat ditt liv: Har ej träffat någon i år som revolutionerande fått mig att ändra mina livsvanor, nej, men många har väl på något sätt gjort någon slags förändring skulle jag tro.
Insett vilka som är dina äkta vänner: Hm, nej.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Haha, fick häromdagen veta att två klasskamrater pratat om saker jag förut brukade säga och säga.
Kysst en kompis av samma kön: Var som  tvungen att kyssa nån tjej på snurra flaskan, ingen kompis dock så nä.
BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: eh lol använder inte msn.
Hur många barn vill du ha: venne. Alltid tänkt att jag inte vill töja ut min kropp osv. mer än en gång då jag själv är ensambarn (kom dock på att jag inte är det eh sorry Ruby love you<3) och ej känt av det fina med syskon men eh ja syskon är nog trevligt men har inte direkt mitt liv så planerat!!
Har du några husdjur: katter
Vill du ändra ditt namn: Känns ju som en process
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Åt middag med grupp6 på restaurant och åkte sedan till nån fekke där vi dock spenderade tiden i dennes säng :S obs inte som det låter!! Fin dag när man tänker på det såhär i efterhand.
Vilken tid vaknade du idag: strax före tio blev man väckt av fadern.
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov typ.
Någonting som du längtar till: vid denna tid på året kanske man borde säga julen men så är det typ icke i mitt fall men sommaren!!!!1 vore trevligt.
Senaste gången du träffade din pappa: mycket nyligen.
En sak du skulle vilja ändra på i ditt liv: Oj mycket. För tillfället skulle jag inte vilja att min första driftimpuls var att vara hemma och se på serier i sängen som det varit de senaste veckorna. Gör ju annat ibland men har egentligen mer lust att dega hemma.
Vad lyssnar du på just nu: boat behind
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: hahahahhaha ja<3 en kille hela grupp6 är mycket förtjusta i!
Vad gör dig irriterad just nu: mig själv.
Vad är ditt namn: Hedda 
Singel/upptagen: singel ;)
Stjärntecken: Vädur.
Kille eller tjej: Jag? Tjej.
Grundskola: Skarpnäcksskolan
Högstadiet: Björkhagensskola
Gymnasie: Kulturama Gymnasium
Hårfärg: brrrrrrrrrrun
Ögonfärg: isblå ;))
Längd: vet inte exakt men 170 give or take
Vad gillar du gällande dig själv? att jag oftast bryr mig och att jag typ kan vara slumpmässig.
Piercings: nee
Tatueringar: nee
Höger eller vänster: I händer eller politik? Höger i första vänster i andra.
DIN FÖRSTA:
Operation: Om man inte räknar operationer i mun vilket jag antar att man inte gör så har jag ej opererats vad jag kan minnas.
Piercing: öronen om man räknar det
Bästa vän: Nilay och Kalle haha.
Sporten du spelade: Ridning
Husdjur: Hade en kanin när jag var jätteliten. Hade den dock inte länge då den dog tidigt av en hjärtattack när den rymt under badkaret och vi badade, den hade hjärtfel.
Vaccination du minns: venne, säkert stelkramp eller något.
Alkohol du drack: Någon härlig häxblandning av det bästa föräldrarnas spritskåp hade att bjuda på ;)
JUST NU:
Äter du: inget
Dricker du: kaffe
Lyssnar du på: har svarat på detta hundra gånger nu men oki nu lyssnar jag på 24-25
Väntar du på: engagemanget att resa mig upp ur sängen taggad inför den nya dagen!!
Är du på väg: skolan snart.
DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: det tror jag
Vill du gifta dig: Tror inte det, av juridiska skäl isf skulle jag tro.
Läppar eller ögon: Läppar eller ögon i min framtid? Wut? Ifall det menas på motsatt kön vet jag inte, båda är viktiga och oviktiga.
Kramar eller pussar: Beror på vem ;))
Kortare eller längre: I min framtid? fattante. äre på boyz så längre.
Romantisk eller spontan: vem?? jag?? spontan antar jag. Om det fortfarande menas boyz och ej min framtid säger jag fortfarande spontan men lite romantik kan väl vara trevligt.
Snygg mage eller snygga armar: på boyzen? mage!
Tatueringar eller piercingar: på boyzen? venne, inget ökar direkt snyggheten.
Känslig eller inte: Vem?
Ragg eller förhållande: Vet inte riktigt. Oftast om man ser en hottis tänker man ju ragg liksom..
Bråkstake eller tveksam: inget?
HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: aa
Tappat glasögon eller linser: eh nä. trampande dock på mammas glasögon nyligen :S
Haft sex på första dejten: nä
Krossat någons hjärta: i sjuan var någon tydligen kär i mig och jag sa att jag ej var det då denne förklarade sig men vet inte om hjärtat blev krossat.
Har du blivit arresterad: nee
Dissat någon: aa
Gillat din tjejkompis (mer än som vän): nee
gillat din killkompis (mer än som vän): hm venne nä typ
TROR DU PÅ:
Dig själv: i vissa sammanhang kanske
Mirakel: vet ej
Kärlek vid första ögonkastet: spontant tror jag väl att detta oftast förklaras som stark attraktion eller typ starkt intresse som sen lätt blir till förälskelse osvosv, men vad vet jag
Himlen: beror väl på vad man klassar som himlen. Tror inte vi åker upp i skyn och sen fekkar med de döda vi förlorat..
Tomten: heh
Att kyssas på första dejten: tror inte det är något negativt iaf
Änglar: tror på själar som existerar utan kropp, och det kanske man kan kalla änglar?
SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en flickvän/pojkvän: nä
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: möjligt kanske men svårt
Vad kan du verkligen inte leva utan: mat och syre? men för att känna mig tillfreds behövs grupp6, några få peepz till typ nån vän och familj såsom syster, musik, sömn, roliga aktiviteter, film/serier.
Vad vet inte så många om dig: Att jag hatar att bli tagen för givet (gör gärna goda gärningar åt snälla människor men så fort någon tar för givet att jag ska göra dem typ för att jag gjort detta förut blir jag arg ch gör det ej) Hatar även att bli missförstådd, blir det väldigtväldigt ofta då jag tänker knasigt och förklarar likaså, därför har jag lärt mig att vissa saker ej är värt att förklara. Har väldigt många saker som min hjärna hittat på att jag måste göra/inte göra och mitt vett vet att det ej är vettigt men om jag ej följer hjärnan blir det konsekvenser såsom dålig sömn, äckelkänsla, dåligt humör etc.
Trackback
RSS 2.0