And the White Trash Award goes to...


Ok såg videon till den här också för första gången i mitt liv tror jag. Hur många gånger har man inte hört låten liksom men har verkligen inget minne av den här videon. Jag kanske har förträngt den. Kanske världens.... konstigaste video. Jag finner inga ord. Tyckte man att det här var en bra video på 90-talet?

0:10 Ba chillar i en helikopter. Åker förbi en skyskrapa där en cowboy med högst tvivelaktigt yttre sjunger med konstig röst.
0:18 Två tejer gogodansar i en bil på gatan. Mitt i natten. Helt normalt i en musikvideo.
0:28 Alltså gumman förlåt. Men vem har gjort sitt hår och smink? Har han/hon en allvarlig synskada?
0:46 Har hon till vänster en gulbrun bajsfläck på sitt ass?
0:52 Ba klämmer på sina egna boobs på en motorhuv lite casual sådär.
0:55 Koreografin, bakgrundsdansarna och the outfits...............
1:08 "Heheheh oj vilken fest vi har va! You so funny, man"
1:17 "Jävla bromance. Vill oxå va me :("
1:24 The return of the child molesting cowboy
1:34 Lite horor ba. Också helt normalt.
1:56 "Vi e nåra kvinnor som e lätt psykiskt sjuka o kan inte bli sexuellt tillfredställda av våra män längre så vi gick på nån trashy klubb å köpte en hora :P"
2:12 "Hjälp mig, jag är ett trafficking-offer från Bratislava under pistolhot"
3:00 Nån slags metaforisk cumshot. Sånt fick man väl inte ens visa på tv på den tiden.

Kommentarer
Postat av: hedda

alltså hahahhahahhahaha adde du är alltid så klockish

2011-11-30 @ 23:51:24
Postat av: Stina

Hahaha håller med hedda. Åhh adde du är så rolig min vän

2011-12-01 @ 01:33:55
Postat av: andrea

i know hihi

2011-12-01 @ 11:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0