3 november och hedda är trött.


kände att det var länge sedan jag tog och visade upp en sådan där f1 snygg webcambild som alla älskar. Så, detta är typ dagens mode. Jeppjepp. Ska dra till tandläkaren snart, älskar min tandläkare, gjorde nyligen om lite tänder som krävde många besök så då fick jag träffa honom mycket och ofta, det var nice!! I bakrunden ser ni min fina mulltoa förresten. Mm. Och min fina magelung (eller vänta hahah vad heter det?) och mitt täcke som hänger på tork efter tvätt då min katt kissade på det.
Langar en ny dagens favoritlåt. Döm mig inte pga. dessa låtar, det är inte i närheten av favoritlåtar, bara lite låtar jag just denna dag tycker är lite skojsiga, men imorgon antagligen kommer att ha tröttnat på. Ofta gillar jag dem lite ironisk, ni vet jag är en sån där fett ironisk, svår och cool tjej (skoja!!!!!) Inte min musiksmak alltså!!
tjarå, ursäkta för lökigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0