lilla livet

Hej. Hedda här. Skrivandes i harmoni, i ganska balans med sig själv. Har tillbringat dagen med att dansa runt i mina haremsbyxor som jag har i hemanvändning. Tillbringade kvällen ensam hemma med tänd brasa, Kings of Convenience spelandes i högtalarna etc. Forever alone, jag vet hahah, men det har sin charm. Ganska mycket charm faktiskt om jag får säga det själv!!

Ja-a, iallafall. Har, med vissa undantag såklart, känt mig ganska glad och sådant, sedan skolan börjat. Det glädjer mig. Tittar ganska mycket på film nu för tiden också. Livet flyter på. Tänker mycket som vanligt, skaffar spotify premium, klipper håret själv och det blir alldeles snett men ändå bättre än vad jag tror sekunden efter jag förstått vad jag gjort, ligger i sofforna i kulturhuset, fikar med klasskamrater, sitter utanför popaganda och åker till bromma och röker vattenpipa på en fin altan, är vad man gör den senaste veckan.
Lite bilder från en favoritfilm:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0